Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2008

Η «ΑΡΓΩ» και η «συρταρωτή» γέφυρα της Χαλκίδας...

Την περασμένη Δευτέρα 16 Ιουνίου το βραδάκι έφθασαν στην Χαλκίδα οι σύγχρονοι Αργοναύτες κωπηλατώνατς σε ένα πιστό αντίγραφο της αρχαίας «ΑΡΓΟΥΣ», προερχόμενοι από το λιμάνι του Βόλου και έχοντας ως προορισμό τους τη Βενετία της Ιταλίας. Οι πενήντα κοπηλάτες της αρχαίας «ΑΡΓΟΥΣ» ήταν όλοι ήρωες της αρχαίας Ελλάδας, από όλα τα «κράτη» πόλεις της, την Κρήτη, την Σπάρτη, την Αθήνα έως την Θράκη και ένας μάλιστα ήταν και Ευβοέας, Κάνθυς ο Ευβοέας ο επονομαζόμενος. Το ίδιο πολυπολιτισμικό ήταν και το σύγχρονο πλήρωμα της σύγχρονης «ΑΡΓΟΥΣ» αφού οι κωπηλάτες της είναι πολίτες από όλες τις χώρες της Ευρώπης.
Η όμορφη αυτή ιδέα, μπορούσε να αξιοποιηθεί από όλους τους Δήμους της Εύβοιας της πλευράς του Ευβοιϊκού που πέρασε η «ΑΡΓΩ» και ιδιαίτερα η Χαλκίδα, στην οποία έμεινε δύο ημέρες και να διοργανωθούν εκδηλώσεις με αφορμή το ταξίδι αυτό. Όμως το βράδυ της Δευτέρας που έδεσε η «ΑΡΓΩ» στην προβλήτα του «ΚΥΚΝΟΥ» στην βοιωτική ακτή της Χαλκίδας, ελάχιστοι χαλκιδέοι προϋπάντησαν τους κοπηλάτες, με κανένα παρόντα εκπρόσωπο του Δήμου Χαλκίδας. Καμιά εκδήλωση δεν οργανώθηκε την Τρίτη που όλη την ημέρα η «ΑΡΓΩ» παρέμεινε δεμένη στον κόλπο. Και ήρθε η στιγμή της αναχώρησης. Τετάρτη πρωί 17 Ιουνίου. Η «ΑΡΓΩ» παίρνει θέση ανοικτά του κόλπου και περιμένει να ανοίξει η γέφυρα. Μάταια όμως. Η γέφυρα δεν ανοίγει. Η «ΑΡΓΩ» οδηγείται και πάλι στην προβλήτα του «ΚΥΚΝΟΥ». Πέμπτη πρωί, με διάφορα «κόλπα» όπως αφαίρεση του καταρτιού και με ειδικές κινήσεις των κωπηλατών και μέσα σε λαϊκές επιδοκιμασίες η «ΑΡΓΩ» περνάει κάτω από τη γέφυρα και συνεχίζει το ταξίδι της.
Τα ερωτήματα όμως παραμένουν για τους Χαλκιδέους και χρήζουν απαντήσεων :
Ο Δήμος Χαλκίδας τι λέει για την παντελή απουσία του απ’αυτήν την σημαντική παρουσία της «ΑΡΓΟΥΣ» στην πόλη μας ;
Το λιμενικό Ταμείο που είναι υπεύθυνο για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία της «συρταρωτής» γέφυρας, τι λέει για τα προβλήματα της γέφυρας ; Υπάρχουν προβλήματα συντήρησης της γέφυρας ; Μπορεί να ανταποκριθεί στις σημερινές απαιτήσεις κίνησης και φορτίων ; Και κυρίως είναι ασφαλής ;
Περιμένουμε απαντήσεις από τους κάθε μορφής αρμόδιους.

Χαλκίδα 20 Ιουνίου 2008


ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΥΒΟΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: